بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» جوشکاری استیل چیست؟- انواع جوشکاری استیل- فروش انواع استنلس استیل

جوشکاری استیل چیست؟- انواع جوشکاری استیل- فروش انواع استنلس استیل

جوشکاری استیل چگونه است؟

جوشکاری

برای مصارف صنعتی، کشاورزی، ظروف آشپزخانه و… روش جوشکاری استیل به کار می رود با استفاده از انواع روش های جوشکاری استیل می توانید. فلز را با آلیاژهای گوناگون ترکیب کرده و با توجه به نوع فرم دهی آن برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده کرد. معمولاً جوشکاری استیل برای تولید ورق های استیل نازک در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. گاهی با ترکیب کردن این فلز با آلیاژها دیگر ترکیباتی تولید می شود. و در مصارف گوناگون به کار می رود.

جوشکاری استنلس استیل یکی از روش های جوشکاری مناسب برای صنعت ساختمان سازی می باشد. برای شروع کار جوشکاری باید قطعات به طور کامل تمیز شوند. نکته ی مهمی که به هنگام تمیز کردن قطعات فلز باید مد نظر قرار دهید این است که ابزارهایی نظیر چکش ها و پرس ها. معمولاً دارای آلودگی هایی هستند مراقب کربن باقی مانده بر روی این ابزار باشید. و در صورت لزوم از آنها برای سایر قطعات فولادی استفاده نکیند. و یا حتماً آنها را به طور کامل تمیز کنید. زیرا وجود یک دانه ریز از کربن بر روی این ابزار سبب زنگ زدگی قطعات به هنگام جوشکاری استنلس استیل می شود.

استنلس استیل به چهار گروه تقسیم می شود. که عبارتند از: 1- استنلس های نگیر از ترکیب آهن، کروم، نیکل و کربن تشکیل شده است. که خاصیت غیر آهن ربایی دارد. 2- استنلس های بگیر از ترکیب آهن، کروم و کربن کم تشکیل شده و خاصیت آهن ربایی دارد. 3- استنلس های مارتنزیت متشکل از آهن، کربن با مقدار بیشتر از گروه 2 و کروم است. و خاصیت سختی پذیری بالایی دارد. 4- استنلس های دوبلکس متشکل از آهن، کرو و نیکل است. علاوه بر این که خاصیت آهن ربایی دارد. دارای درجه حرارت معمولی نیز می باشد.

روش های جوشکاری

فرآیند جوشکاری استنلس استیل با توجه به قطر ضخامت و نوع پوشش آن تغییر می کند. همانطور که می دانید روش های مختلفی برای جوشکاری استنلس استیل وجود دارد. که سه مورد از اصلی ترین روش های جوشکاری استنلس استیل عبارتند از. جوشکاری تیگ، جوشکاری میگ، جوشکاری نقطه ای. انتخاب نوع مشعل در جوشکاری تیگ تأثیری در کیفیت جوشکاری ندارد. اما نوع دستگاه و روشی که برای جوشکاری استنلس استیل انتخاب می شود. تأثیر بسیاری بر روی کیفیت جوشکاری دارد. جوشکاری تیگ عموماً در مورد کارهای ظریف کاربرد دارد.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده