بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله ، ورق،میلگرد، تسمه فولادی ضد زنگ

استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله ، ورق،میلگرد، تسمه فولادی ضد زنگ

داپلکس-فروش داپلکس-داپلکس 2205

صنعت فولاد منجر به اقتصاد سالم در سراسر جهان می شود. گسترش و جهانی شدن منجر به، بوجود آمدن چندین مسیر رشد برای صنعت فولاد ضد زنگ می شود. فولاد ضد زنگ هسته اصلی و جزء لاینفک صنایع می باشد. خلاقیت را در شکل، کاربردی و دامنۀ عملکرد در خدمات مهندسی مهم را امکان پذیر می کند.

بخش های بی پایان با تطبیق پذیری خود ارائه می شوند. فولاد ضد زنگ دنیا را متحول کرده است. صنعت فولاد ضد زنگ پویاترین و بزرگترین صنعت مرتبط با صنایع نفت و گاز در سراسر جهان است. فولاد ضد زنگ یک انتخاب ایده آل، مناسب و مقرون به صرفه برای صنعت نفت و گاز است. کاربرد فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز نقش بسزایی دارد. و سرمایه گذاری های زیادی را با هم معرفی می کند. فولاد ضد زنگ پر مصرف ترین فلز در صنعت نفت و گاز در روش های بهره برداری و استخراج است. استفاده از آن در پالایشگاه ها و تأسیسات گاز مهم است. محصولات برق و قدرت به فولاد ضد زنگ در اشکال مختلف نیاز دارند.

صنایع نفت و گاز بزرگترین صنایع هستند که به اقتصاد کمک می کنند. محصول نهایی این صنعت نفت سیاه و بنزین است. در درجه اول سه فرآیند درگیر است.

1- جریان بالا: این فرایند شامل اکتشافات چاه های زیرزمینی گاز طبیعی و نفت خام و حفاری می شود.

2- جیان میانی: در این فرایند، نفت خام در پالایشگاه حمل، ذخیره و فرآوری می شود. از خطوط لوله و تانکرهای نفتی می توان در حمل و نقل استفاده کرد.

3- جریان پایین: این فرایند شامل پالایش، فیلترهای نفت خام و تصفیه گاز طبیعی می شود.

صنعت نفتت و گاز منبع تولید برق است. چالش هایی در ارتباط با این منبع تولید وجود دارد. صنعت نفت و گاز در محیط های پر تقاضا در دماهای مختلف در فرآوری شیمیایی کاز می کند. برای دستیابی به درجه های کارایی از فلز برای مقاومت در برابر خوردگی در دماهای شدید استفاده می شود.

استفاده از فولاد ضد زنگ در صنعت نفت و گاز-فروش لوله و ورق  فولادی ضد زنگ

فولاد ضد زنگ و موارد استفاده آن در صنعت نفت و گاز

فولاد ضد زنگ حاوی 10.5% کروم است و یک لایه غیر فعال از اکسید کروم ایجاد می کند. و در برابر خوردگی محافظت می کند. وجود سایر عوامل آلیاژی مانند نیکل و مولیبدن مقاومت به خوردگی را در محیط های مختلف افزایش می دهد. در صنعت نفت و گاز، پالایش فرایندی است که در آن استخراج زیر زمینی از طریق لوله های فشار بالا صورت می گیرد. و در ظرف جدا کننده جمع آوری می شود.

سپس نفت خام از طریق خط لوله به پالایشگاه منتقل می شود. این فرایند بسیار چالش بر انگیز است. زیرا در زیر آب و جو آب و هوایی دشوار قرار می گیرد. انواع آلیاژی با کارایی بالا برای افزایش پایداری ضروری هستند. فولاد ضد زنگ را می توان در لوله کشی، جدا کننده ها، پمپ ها، خطوط جریان، مبدل های حرارتی و مخازن ذخیره سازی استفاده کرد. فولاد ضد زنگ ماده خوبی برای شامل بودن نفت خام است. زیرا فولاد ضد زنگ با دوام و مقاوم در برابر خوردگی است.

مزایای فولاد ضد زنگ

  • استحکام بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی
  • نسبتاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری
  • جوش پذیری خوب
  • استحکام کششی و تسلیم بالا

فولاد ضد زنگ، فولاد دوبلکس و فولاد سوپر دوبلکس به صنعت نفت و گاز کمک می کند. فولاد دوبلکس ترکیبی از فولاد ضد زنگ آستنیتی و فولاد ضد زنگ فریتی است. ریزساختار دوگانه آن استحکام و مقاومت بالایی در برابر خوردگی ایجاد می کند. فولاد ضد زنگ دوبلکس محافظت بالایی در برابر خوردگی دارد. این مقاومت در برابر خوردگی بالا ترک خوردگی تنشی را پردازش می کند. صنایع نفت و گاز از فولاد ضد زنگ داپلکس در پتروشیمی ها، مخازن ذخیره، چاه های تحت فشار و … استفاده می کردند.

فولاد ضد زنگ سوپر داپلکس برا مبدل های حرارتی، خطوط جریان، اجزای ساختاری، ناف و تجهیزات پردازش استفاده می شود.

فولاد رسول دلاکان

با سالها تجربه ارزشمند و گرانبها در عرصه تأمین و توزیع انواع ورق آلیاژی و انواع فولاد آلیاژی با گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر با ضمیمه نمودن آن به محصولاتش آنرا به مشتریان خویش ارائه داده است. که توانسته رضایتمندی آنان را همواره فراهم آورد. صنعتگر شریف و گرامی از اینکه ما را جهت خرید کالا (فولاد آلیاژی) مورد نیاز خویش، انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.

ارتباط با ما

09122136675

02128423820

واتس آپ :09122136675

فکس: 02128423820

اینستاگرام :fooladdalakan

ایمیل: fooladrasuldalakan@gmail.com


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده